Heb je vragen? Bel 0413 366 153

| Welkom  |  Wie ben ik  |  Hypnotherapie  |  NLP coaching  |  EMDR  |  Werkwijze  |  Contact  |  Privacy |

Contact

 

Mocht u vragen hebben of een afspraak willen maken, neem dan gerust contact met mij op. Cliënten die ik in begeleiding heb via de huisarts, kunnen contact opnemen via de betreffende huisartsenpraktijk.

 

 

An Wagenaars

Tijmveld 55

5467 NA Veghel

 

Telefoon: 0413 - 366 153

Email: info@anwagenaars.nl

 

 

• Er is geen wachtkamer aanwezig,

alleen een praktijkruimte

• Voldoende parkeergelegenheid

• Goed bereikbaar met het

openbaar vervoer. Lijn 157,
uitstappen op de Bundersweg

 

 

 

 

Praktijkgegevens

• Lid NBVH, lidmaatschapsnummer: 07069

• Ingeschreven in het RBCZ-register als Registertherapeut BCZ;

tucht- en klachtrecht bij TCZ (www.tcz.nu)

• Conform WKKGZ geregistreerd bij geschilleninstantie SCAG

onder nummer: 10432

• Licentienummer: 403346R

• Zorgverleningsnummer: 90035169 (AGB Code)

• Praktijk AGB code: 90(0)14092

• BIG-registratienummer verpleegkundige: 99910939430

• KvK inschrijvingsnummer: 51221233

Covid protocol

 

Omdat het coronavirus nog steeds actief is, zijn er vanuit de beroepsorganisatie bepaalde spelregels opgesteld voor uw
en mijn veiligheid.

 

U wordt geacht deze te lezen en te respecteren

• Kom op tijd, maar niet te vroeg;

• Het toilet is tijdelijk niet te gebruiken;

• Kom zoveel mogelijk alleen, laat uw partner thuis.

  Een van beide ouders kan uiteraard met hun kind (tot 16 jaar) meekomen;

• Neemt u zo min mogelijk spullen mee en stopt u uw spullen die

  noodzakelijk zijn, weg in uw tas of jaszak;

• Voor en na de behandeling was ik mijn handen en onderarmen

  met desinfecterende zeep;

• Na iedere cliënt worden contactpunten zoals de deurklinken,

  deurbel en armleuningen van de stoelen schoongemaakt.

  Raakt u zo min mogelijk aan in de praktijk;

• De sessie vindt plaats op 1,5 meter afstand;

• Indien u zich angstig voelt om te komen, dan is een telefonisch of

  video-consult ook mogelijk. Deze consulten worden conform de eisen van de

  zorgverzekeraar (tijdelijk) gedeclareerd en tellen mee in uw totaal aantal

  vergoedingen;

• Tijdens het maken van de afspraak stel ik een aantal vragen (Triage)

  waardoor ik weet of behandelen veilig kan en zelfs vlak voor

  de daadwerkelijke afspraak doe ik dit om te checken of er iets is veranderd;

• Blijf thuis indien u of een van uw gezinsleden symptomen hebben

  van verkoudheid, koorts of griepachtige verschijnselen.

  U wordt geacht uw afspraak te annuleren of contact met me op te nemen

  om dit te bespreken. Tot nader order worden deze annuleringen u,

  ongeacht of deze tijdig zijn, niet in rekening gebracht.

 

Regels waar we ons aan houden voor uw en mijn gezondheid

1. Volg de aanbevelingen van het RIVM op, dus geen handen schudden;

2. Raak zo min mogelijk aan in de praktijkruimte;

3. Uw spullen (telefoon, sleutels etc.) stopt u weg in uw jaszak of tas;

4. Kom niet te vroeg op uw afspraak. Er is geen wachtkamer;

5. Hou zo veel mogelijk minimaal 1,5 meter afstand tot uw behandelaar;

6. Nies of hoest in een papieren zakdoekje, dat u meteen wegwerpt in

    de prullenbak. Heeft u geen papieren zakdoekje, dan niezen of hoesten

    in uw ellenboog;

7. Na niezen of hoesten handen wassen met zeep of desinfectiegel;

8. Betaal met pin of eventueel met een Tikkie.

 

 

Verder

 

Wachtruimtes

• De cliënt komt zoveel mogelijk alleen. Mensen die niet alleen kunnen komen

  (bijv. jonge kinderen) mogen een begeleider meenemen.

• De cliënt komt vlak voor de afspraak pas binnen en hoeft dus niet te wachten.

• We houden 1,5 meter afstand tot elkaar.

• Er staat met de voet te bedienen, afvalbakje met zak in de wachtruimte.

• Koffiemachine/tapwatervoorziening voor de cliënt is buiten gebruik.

• De therapeut is reeds beschikbaar als de cliënt binnenkomt.

• De  praktijk deur staat open. U sluit hem zelf.

  Dit vermindert het aantal contactpunten.

 

Toilet

Het toilet wordt bij voorkeur niet gebruikt. Indien strikt noodzakelijk kan

er gebruik van worden gemaakt.

• U moet er buitenom heen.

• Er staat een met de voet te bedienen, afvalbak in het toilet.

• Handen kan wassen met zeep, of ontsmetten met desinfectiegel.

• Er is een keukenrol. Deze gebruiken. Geen handdoek!!

 

Praktijkruimte

• Er staat een met de voet te bedienen, afvalbak met zak in de praktijkruimte.

• Tussen de behandelingen door is  voldoende tijd ingeruimd om alle ruimtes

  waar de cliënt is geweest te reinigen en de ruimte te laten luchten.

• Er is een plexiglazen scherm tussen cliënt en behandelaar geplaatst.

 

Het maken van de afspraak

• Tijdens het maken van de afspraak met de cliënt vindt een telefonische of

  schriftelijke triage plaats.

• De cliënt wordt op dat moment tevens op de hoogte gebracht van de

  aangescherpte huishoudelijke regels zoals die in de praktijk gelden.

 

Tijdens de afspraak

• Cliënten blijven alsnog thuis indien zijzelf of een van hun huisgenoten

  symptomen hebben van corona zoals aangegeven in de triagelijst onder 3.2.

• Om te voorkomen dat cliënten uit financiële overweging toch willen komen, ga

  ik soepel om met het afzegbeleid. Als er sprake is van voorgenoemde klachten

  worden geen kosten in rekening gebracht.

• Ik ontvang geen cliënten als ikzelf of een van mijn huisgenoten symptomen

  heeft van corona zoals aangegeven.

• Verwijzen naar een collega is mogelijk

• Wij volgen de aanbevelingen van het RIVM op.

• We groeten elkaar zonder aanraken (geen handen-geven);

• Niezen of hoesten graag  in een papieren zakdoekje, dat je meteen wegwerpt

  in een prullenbak. Als dat niet mogelijk is, dan niezen of hoesten in je elleboog;

• Na niezen of hoesten handen wassen met zeep of desinfectiegel.

• Bij gesprekken 1,5 m afstand houden.

• Betalen (kan contactloos) bankoverschrijving of een Tikkie

 

Beschermende middelen (PBM)

Omdat bij hypnotherapie de 1,5 meter gewaarborgd kan worden, zijn er geen verdere beschermende middelen noodzakelijk.

 

Na afloop

 

Tussen de afspraken

• Tussen de behandelingen door worden de contactpunten gereinigd.

  Denk aan deurknoppen, armleuningen en tafeloppervlakte, maar ook je

  pinautomaat, deurbel of telefoon;

• Er wordt zoveel mogelijk gewerkt met wegwerp schoonmaakmaterialen;

• Handenwassen/ontsmetten voor/na elke cliënt, na hoesten, indien strikt

  noodzakelijk na toilet bezoek. Bij voorkeur geen gebruik maken van het toilet.

• Bij gebruik van alcoholhoudende middelen: gebruik minimaal 3 ml, wrijf de

  handen tenminste 30 seconden op bovenstaande manier, laat de handen goed

  opdrogen en raak daarbij niets aan.

• Smeer de handen regelmatig in met vocht inbrengende crème. In droge

  handen kunnen microscheurtjes ontstaan waar het virus zich in kan

  verstoppen.

• Houd nagels kort zodat het virus zich daar ook niet kan verstoppen.

 

Eind van de dag

Einde van de dag wordt alles grondig schoongemaakt, met extra aandacht voor contactpunten. Denk aan deurknoppen, armleuningen en tafeloppervlakte, maar ook deurbel of telefoon.

 

Disclaimer

Ondanks alle genomen voorzorgsmaatregelen blijft de kans, hoe gering ook, bestaan dat u besmet raakt in de praktijk of op weg hier naartoe. Met het maken van de afspraak gaat u akkoord met dit risico.

 

 

© 2020 An Wagenaars   |  Lid NBVH  |  Registertherapeut BCZ